Zdravím všechny. Dle jednoho obyvatele tohoto fóra jsme s přítelem kre....
přikládám vám reklamační mail, který jsem prodejci e-bakos posílala, abyste viděli, jak jsem dopadla já jako zákaznice. Zároveň prosím o radu, jak se dál zachovat....
Dobrý den,
>
> chci reklamovat zboží a zároveň požaduji vrácení peněz. Vím, že jste měli
> nějaké dodavatelské problémy, ale já dostala cigaretu po své objednávce (dne
> 1.4.proběhla objednávka a zboží mi bylo doručeno 3.5.)
>
> První nepříjemné překvapení bylo, že jste mi poslali úplně jiné liquidy, než
> byly v objednávce - chtěla jsem Camel 11mg ve 20ml a nic jiného. Obdržela
> jsem Camel 24mg (vykouřím tak 6cigaret denně) a milk chocolate 11mg - oboje
> 10ml. Z obou liquidů cítím zatuchlinu a nevyhovují mi. Pálí mě z nich jazyk
> a v krku. to samé platí i o liquidech v tancích vámi plněných.
>
> Po doručení cigarety jsem dobila u obou baterie - jak je napsáno v návodu,
> správně zapojila a začala kouřit. Ovšem nečekal mne žádný požitek, ale
> nepříjemný nával nevolnosti, potažmo zvracení. Podotýkám u obou ks cigaret.
> Obě jsem vzala a navštívila specializovaný obchod u nás ve městě. Tam mi
> paní řekla, že je v obou přepálený atomizér a ptala se mě, jak často jsem
> již kouřila a jak dlouho cigarety mám.
> Řekla jsem jí, že jsem kouřila všehovšudy 3x a ona na to, že to již
> přepálené být muselo.
>
> Nákup mohu vrátit do 14 dní od obdržení zboží bez udání důvodu, ale ze
> slušnosti a jako námět pro zlepšení služeb vám zasílám důvody, proč chci
> zboží vrátit a dostat zpět své peníze, které můj přítel do nákupu
> NAROZENINOVÉHO DÁRKU pro mě vynaložil.
>
>s pozdravem vaše nespokojená zákaznice
Myslíte si, že je možné dostat peníze zpět? nebo jak se mám dále zachovat? díky moc za radu.
Nové e-holátko, které by rádo e-kouřilo...